czwartek, 9 kwietnia 2015

Avene Cicalfate antybakteryjny krem regenerujący balsam na problemy skórne

Witam was bardzo serdecznie...

W dzisiejszym wpisie chciałabym wam polecić świetny i sprawdzony produkt na problemy skórne.
Avene, Cicalfate -  krem antybakteryjny do skóry wrażliwej przyspieszający regenerację naskórka.
Jest to świetny dermokosmetyk, działa jak krem opatrunek który bardzo przypadł mi do gustu, ratował moją skórę w wielu nieprzyjemnych sytuacjach, i faktycznie radził sobie świetnie z zadaniem.

Regeneruje naskórek w expresowym tempie. Podoła w takich przypadkach jak otarcia naskórka, ukoi oraz nawilży świetnie cerę po różnych zabiegach kosmetycznych, i poradzi sobie z drobnymi oparzeniami, zapobiega w nadkażeniu ran ratuje nas po depilacjach a u mężczyzn po goleniu.

Świetne nadaje się zimą, podczas silnych wahań temperatury, koi i chroni. Równie rewelacyjnie spisał się podczas swędzenia naskórka, właściwie używam go na wszystkie dolegliwości skórne i faktycznie sprawdza się świetnie w moim odczuciu

Krem znajduje się w metalowej tubie, jest białej barwy lekko gęstawa treściwa i bogata konsystencja,  trzeba chwilkę poczekać by się wchłoną choć i tak pozostawia lekki okluzyjny gojący film, jest zupełnie bez zapachu i co ważne nie zapycha czyli jest niekomedogenny. Jestem mile zaskoczona wydajnością produkt chyba nie ma końca, używałam go ja i cała moja rodzina na wszystkie problemy skórne i wciąż mam go duuuużo!




U mnie produkt rewelacyjnie się sprawdził, krem cudotwórca  polecam go każdemu a w szczególności tym z was które mają małe dzieci, u których często dochodzi do otarć naskórka lub do podobnych kłopotów skórnych, potrzebującycej expresowej regeneracji!

A czy znacie Avene Cicalfate?
Jak u was się sprawdził?
Pozdrawiam was serdecznie...






8 komentarzy:

  1. Podoba mi się z opisu, myślę, że fajnie nadałby się jako taki krem odbudowujący na noc. :) czuję się zachęcona do niego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego kremu,ale jestem kremomaniaczką,więc na pewno go wypróbuję:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny krem, u mnie również się sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tubka jak maść ;) Ale podoba mi się recenzja, będę musiała wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń