niedziela, 4 stycznia 2015

TK-MAXX lusterko kosmetyczne (dużo zdjęć)

Witam was bardzo serdecznie!

Dziś chciałabym wam podpowiedzieć gdzie można kupić fajne lusterko kosmetyczne, być może ktoś z was  poszukuje.

Od dłuższego już czasu rozglądałam się za jakimś nietypowym zwierciadłem i w miarę przyzwoitej cenie, bo jak zdążyłam zauważyć, co mnie bardzo zdziwiło iż lusterka kosmetyczne potrafią być naprawdę szalenie drogie!
Widziałam w ROSSMANNIE nawet w miarę przyzwoite lecz moim zdaniem nie warte swojej ceny.
Gdy przez przypadek trafiłam do TK-MAXX zauważyłam naprawdę fajne, ciekawe nietypowe lustra kosmetyczne, jak najbardziej warte swojej ceny solidne ładnie eleganckie dobrze wykonane, jeśli tylko w waszym mieście jest ten sklep polecam wizytę w tym celu, mieli naprawdę duży wybór, sama się wahałam które wybrać, na zdjęciach widać jak się prezentuje. Jest solidne wykonane z jednej strony posiada 2 krotne powiększenie oraz antypoślizgową  masywną podstawę.
Jestem szalenie zadowolona z zakupu, tym bardziej iż cena to tylko 44,99 zł ! jak za taki solidne wykonany gadżet, uważam że to świetna okazja, przepiękny nietypowy i elegancki wygląd, serdecznie wam polecam i zapraszam do podziwiania!.













10 komentarzy: