piątek, 19 grudnia 2014

Nominacje Liebster Blog Award 2

Cześć dziewczyny!

 Bardzo się zdziwiłam gdy zobaczyłam, że zostałam nominowana do Liebster Blog Award, głupio się przyznać, ale wcześniej nawet o tym nie słyszałam, tym bardziej, że w blogowym świecie zaczynam dopiero raczkować, doznałam szoku gdy doczytałam iż nominowały mnie 2 osoby "jagodaa91"oraz "Kobiecym okiem". Dziękuję wam dziewczyny serdecznie. Postanowiłam wywiązać się z zadania i udzielić odpowiedzi w jednym wpisie.

Co to takiego Liebster Blog Award?
Nominacja jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną robotę".Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedziec na 11 pytań otrzymanych od osoby,która Cię nominowała.Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. 


Osoby które nie mają ochoty na zabawę nie muszą brać udziału.
Fajna zabawa można poznać trochę bliżej osoby...

Pytania od ,,jagodaa91''

1. Gdybyś miała wehikuł czasu gdzie byś pojechała ??
    W przeszłość, chciałabym poczuć się beztrosko, tak jak wtedy gdy byłam dzieckiem.

2. Twój ulubiony film i dlaczego ??
    Ponieważ lubię aktora Nicolas Cage, podoba mi się film '' Anatomia strachu''

3. Rozpuszczalna czy parzona ??
    Zdecydowanie filiżanka parzonej ;-)

4. Jakiego języka chciałabyś się nauczyć ??
    Angielskiego,

5. Twój sposób na relaks ??
     Wszystkie sprawy które mam na głowie, staram się jak najszybciej rozwiązać, wtedy wypoczywam nic          nie odkładam na później.!

6. Za co najbardziej lubisz siebie.
    Zawsze staram się być zaradna.

7. Co najbardziej cenisz w innych.
    Szczerość, podstawa zaufania.

8. Twój niezawodny kosmetyk.
     Dobry filtr UV, pisałam o nim na  blogu:-)

9. Najbardziej tęsknisz za...
    Dzieciństwem, beztroskie życie...

10.Twoja wymarzona praca to...
     Praca z ludźmi.

11. Najwięcej radości sprawia mi...
      Spędzanie wolnego czasu z rodziną.



Pytania zadane przez ,, Kobiecym okiem ''


1.Jakie jest Twoje noworoczne postanowienie?
   Zacząć uprawiać sport.

2.Trzy rzeczy, które umieściłabyś od siebie w kapsule czasu dla przyszłych pokoleń...

   Bardzo trudne pytanie,hm ...telefon komórkowy, książkę historyczną, płytę z kabaretem.

3.Ulubiona piosenka świąteczna...

   Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You.

4.Książka czy film? Dlaczego?

   Film, lubię napięcie związane podczas akcji filmu, oraz czuć emocje i więź z bohaterem (ami), która               powstaje podczas oglądania.                 

5.Niemiła sytuacja związana z blogowaniem...

   Na szczęście, Jeszcze nie miałam.

6.Jakiego prezentu będziesz wypatrywać pod choinką?

   Samsung Galaxy S 5 (w tym roku wcześniej wypatrzyłam).

7.Twoja najprzyjemniejsza część dnia...

   Wieczór, można zwolnić i odpocząć.

8.Pierwsza myśl przy wygranej szóstki w Totka...

   Jestem booogata, kupię wymarzony dom.

9.Twój sprawdzony sposób na poprawę humoru...

    Zakupy.

10.Danie bez którego święta dla Ciebie nie istnieją...

     Pierogi z sosem grzybowym.

11.Jaki kosmetyk ma największy wpływ na Twoje dobre samopoczucie?

       Dobry filtr UV, pisałam o tym na blogu zapraszam...

 A oto nominowane przez  http://kupujetestujerecenzuje.blogspot.com

 http://szalonaasia.blogspot.com/











Zapraszam osoby, które mają ochotę na zabawę. Odpowiedzi można umieszczać w komentarzach...



I pytania do nominowanych ;

1. Jakie jest twoje marzenie ??

2. Co najbardziej cię rozśmiesza ??

3. Ulubiony kosmetyk ??

4. Co cię motywuje do działania ??

5. Czego nie lubisz w ludziach ??


6. Co lubisz w ludziach ??

7. Ulubiona potrawa ??

8. Przykre doświadczenie ??

9. Jaką porę roku lubisz najbardziej ? Dlaczego ?

10. Co lubisz robić w wolnym czasie ??

11. Co robisz gdy masz doła ??

 UF.... Życzę świetnej zabawy  ...

7 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację, nie bawię się niestety w te zabawy :(
    Ale odpowiem tu u Ciebie :)
    1. Nie powiem, bo się nie spełni :P
    2. Głupota ludzka :P
    3. Ciężko powiedzieć, ale chyba szampon przeciwłojotokowy, który świetnie odświeża włosy i ogranicza wydzielanie sebum :)
    4. Radość z życia ;)
    5. Kłamstwa, bardzo nie trawię. A najbardziej prosto w oczy.
    6. Szczery uśmiech :))
    7. Spaghetti, a najbardziej z sosem pieczarkowym lub bolognese :)
    8. Rozstanie...
    9. Wiosnę, jest kolorowo, nie za gorąco i nie na zimno :)
    10. Blogować i czytać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Anatomia strachu - Też lubię

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi są na : http://liveagi.blogspot.com/2014/12/lba-x3-i-moje-pierwsze-prezenty-od.html
    Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja unikam tych zabaw, ale z drugiej strony to doskonała okazja, żeby kogoś poznać z trochę innej strony.

    OdpowiedzUsuń