niedziela, 23 listopada 2014

Moja toaletka hemnes i wszystko w jednym miejscu (dużo zdjęć) ikea

Witajcie!
W tym wpisie przedstawię wam dobrze już znaną niektórym z was toaletkę hemnes, posiadam ją już od roku i dalej jestem z niej szalenie zadowolona, podoba mi się jej wykonanie piękne duże lustro, choć do wykonania makijażu lub bardziej skomplikowanych czynności, potrzebne będzie mniejsze przenośne lusterko, aby dokładniej wszystko widzieć.
Dwie szufladki które pozornie mogą wydawać się małe pomieszczą naprawdę sporo.








 Szuflada pod blatem podzielona jest na trzy części, jednak mogłaby wysuwać się bardziej bo dostanie się głębiej jest dość kłopotliwe.




Świetnym rozwiązaniem jest tu blat zabezpieczony hartowanym szkłem, chroni przed zarysowaniem oraz zabrudzeniem, my dziewczyny znamy ten problem gdy czasem zmywacz sam potrafi się rozlać, więc  takie wpadki nam nie straszne!
Toaletka zrobiona jest z drewna co jest dodatkowym jej atutem, polakierowana w pięknej bieli, jej prosty desing jednocześnie zachwyca.
Jednak co do ceny mam wiele wątpliwości,nie każdy może sobie na nią pozwolić, jednak możemy poszperać trochę w internecie i znaleźć nieco taniej, zdarzają się okazje więc warto.

Jeśli dziewczyny macie w planach zakup toaletki to serdecznie polecam. Zbliżają się święta może warto podpowiedzieć waszym bliskim  o jakim prezencie  marzycie, kto wie może na święta zagości w wielu domach!.
Pozdrawiam serdecznie ;-
   

22 komentarze:

  1. Jest piękna:) marzy mi się taka,ale niestety nie mam za bardzo na takie cudo miejsca;( chlip chlip:( :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna :) zawsze ja chcialam :)
    onlydreams8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jest ta toaletka *,*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna toaletka! Bardzo mi się podoba. Ja na takie cudo nie mam miejsca

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna toletka, marzy mi się taka. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj marzę o takiej i to bardzo. I mam nadzieje ze kiedyś spelnie to marzenie :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna i pojemna! Takiej mi brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczna toaletka ... Tylko u mnie w domku tak ciasno, że raczej nie znalazłabym miejsca na taką ... :(

    OdpowiedzUsuń
  9. jest sliczna! ja jeszcze taletki nie mam , ale ne moge sie zecydoac jaka chce hahah :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam właśnie ją, jest solidnie wykonana w porównaniu z innymi, mam ją już tyle czasu i nadal jestem z niej bardzo zadowolona...

      Usuń
  10. Faktycznie sporo tego :) ja mam coś ala malm tyle że nie z Ikei tylko robiona na zamówienie. Wydaje mi się stabilniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki to kolor ścian?

    OdpowiedzUsuń
  12. 37 yrs old Electrical Engineer Perry Ducarne, hailing from Dolbeau-Mistassini enjoys watching movies like Funny Bones and Hooping. Took a trip to Royal Exhibition Building and Carlton Gardens and drives a Ferrari 340/375 MM Berlinetta Competizione. Pobierz Wiecej informacji

    OdpowiedzUsuń