piątek, 21 listopada 2014

Witajcie na moim blogu!....

 :-)

Witajcie na moim blogu, jest to pierwszy wpis więc będzie skromnie.
Chciałabym podzielić się z Wami interesującymi mnie tematami.
Będę opisywać kosmetyki które używałam,  jak wygląda moja pielęgnacja oraz inne ciekawostki.
Ciekawa jestem jak wygląda u was pielęgnacja i jakie jest wasze zdanie.
Zrecenzuję kosmetyki widoczne na zdjęciu toaletki :-)




     Zacznę wpis od mojej ukochanej toaletki

                                                                                                          
Dodam jeszcze, że od około roku uwielbiam dermokosmetyki, a w szczególności La Roche Posay.

                                            
Więc jeśli jesteście ciekawe zapraszam do czytania moich wpisów...
Serdecznie pozdrawiam..      


 

2 komentarze: